Halleluja!!

Som vanligt mina planer blev inte, Skulle egentligen in till jossan en sväng, Men påbörjade att städa bilen efter lite insperation jag fick av Jessica och fy fan he gör ja inte om, så jävla tråkigt. Inte nog med det hinner bara komma in klockan är typ 10 i 8 ?  Hm tänker jag ska jag fara eller inte ? Nä jag har ju fan ett arbete som ska vara klart tills på fredag och jag hade inte ens börjat?!?! Så satte mig ner här framför datorn påbörjar mitt arbete som går så bra att jag blev klar ganska snabbt så nu är det bortgjort Tack gode gud för det ! Halleluja. haha Så nu ska jag bara bädda ner mig kisse och troja i sängen för att mysa med lite tv-tittande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0