Helllg ;)

Sköönt ändå har jag varit ledig idag. Jag och mamma har nämligen varit på Ikea shoppad en heldel saker till rummet sen även lite till troja och godis sen var vi såklart på alko också.. Ikväll får vi se vad som händer har inget alls planerat ska iaf ringa till öhman snart. Såatt,
Gårdagen var skola sen for jag såklart till boden som vanligt. Hejade på pappa och som tur var fick jag med mig öhman och empa också ;) Haha vi lirade en hel del jag gick då gode back haha, Men empa drog ju in stoor vinsten.  Sen så vann pappa också så jävla smiid. Aja trevlig kväll med trevligt sällskap. Ha en bra kväll alla
/cya ;>

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Vadå din pappa, min pappa vann väl minst lika mycket :D

2008-09-06 @ 14:30:39
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0