My babe

Okej jag har gjort min marddröm genom åren idag nyss trodde aldrig jag skulle fixa det med det gjorde jag !! Min lunar är bort. Det var nog det bästa för mig och dig. Annars snokar jag bara ! Tänk den dära lunar hade jag haft sen typ ja 2001 eller 2002 . Känns som jag har verkligen tappat något, Men nu är den borta. Så då vet alla.

Ska på vandringen idag men har medelat min mentor att jkag inte blir nå länge. Orkar inte och egentligen orkar jag inte ens gå, men måste vell. Så ikväll ska jag över till min granne dom kommer ju nämligen hem SÅ KUL !!! 'Sen ska jag vell fortsätta ligga bara vela va för mig själv...

You tell me that you need me
Then you go and cut me downnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0