Nomy - Cocaine

Ännu en jävla helg över så jävla tråkigt. Men snat kommer det en ny. haha ;) Denna helg har varit super trevlig. Haha Fredag blev det ju då lånkan ferre, Och igår Ja for vi typ och sprängde någon bomb, Sen drog jag med killarna till älsvsbyn kolla läget där. Sen såg vi film, och empa kom ju också och åkte bil med oss ett tag. Sen blev det ännu en film som jag måste erkänna jag kanske såg typ 10 min av eftersom sen sov jag. Haha ;) Nu är jag iaf här hemma och redo för att starta igång med att sätta upp saker till rummet. Och ikväll vet jag inte, får vell se jobbar iaf kväll imorgon så något borde man ju kunna göra.

Borde jag bry mig? Nä haha absolut inte detta är som repris på repris jag klarar mig ! Haha
Sitter då bara med ett leende på läpparna och kan inte sluta? Whay? ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0