Nu är

Min måndag snart över. Idag har min dag bestått av Stan, Skolsköterskan sen Jessica och nu sitter jag här hemma. Och imorgon är det prektik som ja är sådär inte taggad att ställa väckaren på 05.40! Verkligen inte, Men det blir iaf Thai Garden och äta lunch. Så hur gick det hos skolsköterskan? Inte roligt alls då man är så jävla nervös och frågar :

- Kommer sprutan ta ont?
    
Sen får man till svar:

- Nej , Men självklart nog känns det!!

Åhh jag som ville höra nej det känns inte alls. Har ont i magen men på fredag gäller det då jäklar ska jag ta den är det tänk iaf om jag nu inte bangar. Som jag inte tror. Aja nu ska jag ta och äta upp en laxmacka sen ta en duch och sen återgå till att sova :) 
/Cya                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0