Nu vill

Jag att det ska vara helg : ) Eftersom att vi far på fredag till Lånkan en helhelg dära. Med en massa trevliga människor, Blir dricka och basta och lite sånt hoppas iaf på en Toppenhelg. Och torsdag får vi se hur det blir men kanske tar en eller 2 cider för att börja värma upp. Får se om man pallar. Så är det ;)

Idag har jag haft praktik toppen det ! Har spelat Skippo hela kvällen och jag vet inte men hur jag än gör så förlorar jag hela jävla tiden är så less. Haha nästa vecka ska jag Vinna ;) Nu ska jag fara till Jossan och sova där jag och Troja :) Imorgon blir är vi lediga så då blir det fara till stan och shoppa ! Taggad till 1000 :>
/Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0