Regn!!

Kan det aldrig försvinna är less allt regn, Hoppas på en bra vinter iaf kan man köra lite skoter åka pulka :) Det som är ett stor plus här upp i norrland. For till Ev en sväng såg idol vad tycker vi om årets idol , ja det duger men hoppas det kommer bli betydligt bättre. Och Ev som får sin hund imorgon fårse när jag ska hinna träffa den lilla söta filuren . Kanske inte är så bra med hur mkycket folk som helst så jag tar det då det passar för dom. Längtar iaf,
Imorgon är det skola men börjar 9.20 så att det är lungt sen sluar jag två hästtjej som jag är ska jag iväg på travet. Sen fredag är jag ledig jippi;) Ikea blir det då som jag kommer shoppa. Hoppas jag iaf på.
Saknar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0