Sliten,Ont

Som ni ser blev det en dag tidigare. Alltså vi hade svinkul men för det första sov ingen inatt sen då vi vaknade så var alla så fruktansvärt bakis och slitna så vi drog hem. Men som sagt var iaf svinroligt. Haha direkt vi kom fram började vi dricka sen vid 9 drog vi och bastade. Haha som förövrigt var ganska yrt. Sen så drack vi spelade massa kort, och helt plötsligt var klockan bara 4. Jag som trode det var typ 11 haha. Ja helt sjuk. Förutom allt jävla bark som hände så måste jag säga att jag hade verkligen svinkul. Helt otroligt;);)

Får bara mer och mer ont i ryggen och nacken men är det konstigt? Trode att en del killar kunde va sådär typ i filmer om man ska säga så. Men i verkligheten? Nä fy fan ! Ja nog trodde jag att vi ändå skulle kunna vara vänner, igår var du något bra i mina ögon Idag är du en enda stor idiot.
/cya ;)

Kommentarer
Postat av: ullis

haha okej=) Hade ni det bra i skogen då? :P

2008-09-27 @ 17:25:52
URL: http://ulliizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0