Tidig morgon !

Har just gjort mig klar eftersom jag ska vara hos jossan om ett tag. Sen drar vi till skelefteå på v75, haha blir nog riktigt trevligt :) Det blir iaf Jag,Jossan,Empa,Öhman & Ida så att. Hoppas dock starkt på pappa idag! Aja så är det,
Vad gjorde jag igår då? Var på skolan sen for jag till Jossan en sväng sen hem sen vidare til Martina och sen återigen hem. Där satte jag & andre på en film som vi låg och såg sen somnade jag :)

Fan har fått veta jag måste ta Vaccin mot hepatit, Eftersom alla som jag typ jobbar med har det !! Men alltså tänk om jag skulle våga, Men jag gör det fan inte. Åhh så sur jag blir !! Fan fan varför kan det aldrig släppa det hära med spruträdsla, Mamma sa sen jag var lite :
Men vänta bara Anna snart har du växt ifrån det dära. Men kommer det fan aldrig !
/Tjohhoow ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0