Trevligt !

Dag nummer 2 . Bra eller dåligt. Super duper bra idag. Hade ju lite lätt panik igår efter en sak, men det gick riktigt bra idag. Kommer nog vara lite upp och ner. Färdi pratat om jobbet, Har absolut inte hunnit göra något vettigt alls idag, bara tagit det lungt ska snart gå och ta en varm duch sen sova eftersom jag börjar klockan 7 imorgon. Fy fan vad jag fryser huvva ändå är det inte kallt inne , Aja.

Saknar såklart min babe ! Men hinner vell träffa han så småningom bara han får klart sin bil. Till helgen vet jag inte vad som händer blir nog vara med andré sen lördag är det trav som gäller ! Haha blir jag öhman empis och jossan får se om Andre också ska hänga med :) Blir riktigt roligt !
/Cya

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ingen bebis än, men du kan ju läsa på min blogg vad vi har gjort idag :D

2008-09-09 @ 21:50:54
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0