Varför är det så svårt?

Att någon morgon få sova ut iaf? Det är jävlat omöjligt vaknar alltid där kring halv 10 och jag som verkligen behöver all sömn! Är då absolut inte taggad till praktiken Men vad gör man inte?  Bäst och ställa upp för fan !
Igår var jag ju då med Empis,Ville,Jossan & Öhman till skelefteå var trevligt det. Sen efter det tog vi det bara ganska lungt var ute och körde lite bil sen for jag då hem typ tidigt .Men en mycket trevlig Lördag :) Nu är det dax att duscha sen kanske ringa och höra vad Jossan gör ?:)

Nu Äntligen har min nagel lossnat ! Så jävla klockrent fy fan så jävla skönt. kommer nog in en bild sen dör det är verkligen inte vackert. haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0