Vilken dag :)

Ja idag var det skola som gällde, Varit riktigt slappt idag men jag har varit riktigt slö också. Efter att jag och jossan blev riktigt jävla less så drog vi in till dollar för att kika lite, Och vad tror ni inte vi hittar där om inte varsin Tamagotchi haha ni vet sånna som man hade då man var mindre. Så nu är vi med dom hela tiden, haha svinroligt måste jag bara säga. Sen efter skolan drog vi och käkade sen till Martina som var på fårön. Hant bara dit sen bar det av till stan igen där vi gick och kikade lite sen såklart for även Martina och shoppade en Tamagotchi. Vårat nya liv helt klart ! Så imorgon ska Jossan festa och då ska jag vara barnskötar Yääää ;) Blev iaf en riktigt trevlig kväll hos martina med Idoltittade sen kom vi även Sofia och Tina som vi inte får glömma. Den var den dagen .
Ha det
/Tjohooow ;)

Kommentarer
Postat av: ullis

haha, shiiit! Vad kul! En sån hade jag också när jag var liten, sjukt roligt! :) Men har en liten aning om att man blev grymt less efter ett tag :P

2008-09-12 @ 00:48:52
URL: http://ulliizz.blogg.se/
Postat av: emeli

va fan, jag och ida hade tänkt köpa en sist vi var på dollar, jag vill fan ha en :P

2008-09-12 @ 16:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0