Who let the dogs out

Nu är jag hemma efter en lång kväll i stan ! Direkt efter Jossan slutatde drog vi in mot staden sen vidare till Andersen där det var party! Och sen har vi i stortsett bara kört runt i stan. Haha kan ju bara skartta åt en massa Jossan du måste ju vara klockrenast. Fy fan ! Nu är jag iaf hemma och sängen väntar på mig ! Så bäst hoppa i med troja och mysa !  Har iaf fått en bild av emmelis lilla pojke som jag fortfarande inte vet något namn på så skriver "Pojken" så sööööt ! Har skrytit och visa bilden för alla nästan ! hehe vad händer imorgon? Ingen aning men något skojj alltid !
Hursom helst har jag tänkt byta min jobbar helg eftersom det känns bäst så. Har så mycket planerat till nästa och känner inte för det, så ska höra med min handledare ! Det ska nog gå att ordna ! :)

Det bästa i min nya "gammla" hitt låt. Älskar just detta vet inte varför ! haha

Wait for y'all my dogs, the party is on
I gotta get my girl I got my mind on
Do you see the rays comin' from my eye
What could you be friend
that Benji man that's breakin' them down?
Me and my white short shorts
And I can't seek a lot, any canine will do
I'm figurin' that's why they call me faithful
'Cause I'm the man of the land
When they see me they say...ah-ooooo(howl)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0