Wooow!

Ja precis vad ja säg woow haha ? ;P Hänt något spec i helgen eftersom min blogg blev helt plötsligt poppis. Haha jaja nu börjar få en hel del klart i rummet kom just på att jag skulle flytta datorn så det har jag hunnit med. Hade vell snart tänkt gå till sängen men eftersom jag inte har någon tv för tillfället så kändes det ganska tärt ska iaf fara iväg i veckan och köpa en så det blir smiiid.  Vad har jag mer för storaplaner ? Alperna? Nä det får vänta. Haha...

Ikväll har jag iaf varit med empis och öhman och käkat på max och tro inte jag ljuger men känns som det var en evighet sen jag åt där sist. Sen drog vi film hos Dl med han och andersen. Nice nice fast man har ju sett den dära filmen ett antal gånger. Jag vill absolut inte ha måndag  åh jag dör nu vill jag ha helg snällla... Låt denna tid gå fruktansvärt fort. aja nu ska jag gå och tränga mig in med troja i sängen. men inte lika kul sova själv igen. Haha eftersom man har sovit med folk sen i torsdags, Aja sov gott.

Hur ska jag klara mig? haha ;)
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0