AnWiiiiii!

Ja gud jag har fullt upp nu mera verkar det som! haha Igår så blev det film och en massa mys med andre.. Sen blev det hem för att sova skulle ju nämligen upp väldigt tidigt. Så ja jag klev upp klockan 7 gjorde mig snabbt klar sen begav jag mig till svensbyn hämtade upp Jessica sen begav vi oss till Lånkan.. (Måste ju säga att vi båda var väldigt pigga) Sen blev det skoter tippsrundan tror nämligen jag inte missat en enda måste jag ju säga. Vi hade det riktigt mysigt i pulkan med mina två vovvsingar till och med Clirre gillade det det var ju första gången för han.. Ja hade inte så jävla bra påäng men lika kul är det för det:-) Sen blev det hemmåt skynda sig att göra sig klar va med hundarna sen for jag in till Ev men blev inte så länge eftersom jag sköter huset & djuren;-) Hur som helst så får vi se om jag får nå sovfrämmande annars sover jag bra själv också ;-)

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0