Bilen

Känner mig riktigt duktig idag för jag har nämligen städat hela bilen. Sen har jag gjort lite av varje nyttiga saker ;-) Nu kom just mamma hem och söt som hon är har hon just varit på systemet så nu har jag dricka för imorgon ! Perfekt. Imorgon är det ju såklart parttty vi ska grilla lite fläskfilé mumma, Sen får vi se om jag och evs snack om att cykla till öjebyn går igenom men va fan jag är taggad mamma trodde dock med min kondis att jag aldrig skulle orka. Haha men med lite cider imagen så fixar vi det nog ! Nu ska jag skynda mig äta lite sen blir det vetrinären med Clirre han ska nämligen få en lite spruta! Stackarn jag lider med han aja efter det ska vi vell och handla klart för imogon sen så har jag ingen aning. Jaja nu är det bäst jag skyndar mig!
/Cya ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0