God morgon!!

Han inte skriva nå mycket igår men var iaf på skolan, sen blev det en lite shoppingrunda för jag jessica och pilla. haha ;-) Sen blev det statt för att träffa handledarna till praktiken och ja jag är väldigt nöjd! Sen for jag och jessica till Ev i stan men blev inte där så länge dom skulle ut och ragga med bilen och he orkade inte jag ;P Så det blev he göra lite nytta ? Nja kanske inte det senare dök andré upp vi låg och så lite film sen såklart  fick han det årlige överaskningen hahah! Tror dock han visste vad det var.. Sen blev det film och sova! Sköönt kan jag lova nu sitter jag här jag börjar halv 12 så ska börja göra mig klar nu!
/Cya ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0