Hemma bra men borta BÄST ! haha

Jaa jag älskar ju verkligen fjällen och jag ska som sagt flytta dit en vacker dag ! haha Vi har haft det super bra iaf.. Igår blev det solande medans killarna var ute och körde skoter sen blev det mat och lite av varje sen började vi dricka igen , Ja undra vilka vi har varit i helgen men kan räkna upp några haha ev,tom,tim,emeli,erik,ante,joahn,marcus,ville,niklas och någon mer nu räknade jag båda dagrna haha, Var inte så bra väder då vi vaknade så vi begav oss hemmåt, KAn säga till arvidsjaur blev det kappkörning haha! Vi skulle hinna om ante,erik,tim och johan och då kan vi vell säga såhära dom startade ett bra tag före oss, Men just innan arvidsjaur så hant vi om dom ! wihoooo;-) NEj nu måste jag skynda mig har inte tid att sitta här nu blir det Emeli så Tjohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0