Ingen miljonär!!

Ja hade nationella men blev typ klar direkt så for vell hem vid 11. Ja får vell se hur det gick men hoppas att det gick skapligt iaf ett G och jag är nöjd! Sen kom jag hema slocknade direkt som en stock hade 6 missade samtal då jag vaknade! haha så då kändes det som det var dax att kliva upp. Efter middagen kom andre vi skulle ju som sagt spela på travet men vi hade inte turen med oss så vi lyckades pricka in 2 rätt enbart!!! jaja vi skulle göra ett nytt försök på lördag hoppas det går bättre då! tihihi. Sen kom öhman samantha och var med oss sen kom även rebbi johan och emmelie:) Vi har babblat en massa fikat och andra saker som vi oftast brukar göra.. Men samantha har mest varit med vovven min så hehe! Imorgon ska jag vara hemma från skolan sen ska jag in till stan för att hämta upp ev och sen är den bara invänta kvällen för då blir det stan och se om man hittar sig något fiint!
Sov gott!

Iblan så tänker jag och som ikväll har jag haft ett bra och seriöst samtal med väldes bästa! Och då måste jag verkligen säga hur himmla glad jag är för att ha just mina kompisar som jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0