Lycka !

Ha varit en riktigt hällvetesnatt och kväll. Som jag skrivit så blev Clirre skitdålig igår for till vetrinären men dom kollade och gav han en spruta. Sen var det likadant så jag o mamma och suttit i telefonen inatt. Men nu är det så att världens under har hänt eller inte riktigt men nästan.. Då jag vaknade i morse efter att ha fått 1 timmas sömn så skrek han inget han låg och vilade ja en massa :-) Så det har inte blivit nå sunderbyn idag.. Han får ju mer smärtstillande men blir det likadant ska vi in igen.. Men nu sover han bara en massa så det är bra han har säkert också haft en jobbig natt.

Har varit i telefonen från det att jag vaknat. Mamma,Ev,Jessica,Praktiken sen nu försöker jag få tag i Maria för jag har hört ryktas om att studentmössorna har kommit och jag ska vara hos tandläkaren 4 så innan det hade jag tänka svänga förrbi! Ikväll ska jag kanske vara med Emeli sen imorgon börjar praktiken på riktigt wihoo ;-)
/Cya ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0