Nice ;-)

Lite färg ser jag nu att jag fått :D Blev havsbadet med ett helt gäng vi har gjort lite av varje var skönt att vara ute fast liiiite kallt ;-) Nu blire det lite tv sen ska jag sova eftersom att jag ska upp tidigt imorgon! Blir praktik 7.15 till klockan 3 i veckan. Fast jag har ju riktigt roligt på min praktik så tiden går ganska fort måste jag ju säga. Min helg har iaf varit riktigt bra nyktert och allt;-) Men som he blir ferre till helgen har vi allt inplanerat högst upp på listan!! Blir nog en två dagars om inte tre? haha nejnej blir nog en eller två. Som he ska taggas iveckan! Fast jag har lite mer jag hade tänkt hinna med som att städa mitt rum och min bil skulle vara jävligt skönt sen har jag lite arbeten som måste göras.. Sov gott mina snyggingar!


Glassigt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0