Påskägg ;-)

Igår så var vi ju då till Lule och de sen for jag och Ev till hennes syrra där dom bor nu mera. Så vi satt vid datorn såg fråga olle och lite sånt dära! Käkade lite gotter såklart ;-) haha Sen for vi ut och raggade skjutsade Tom och Jimmy till kalles sen öhman och josse? Sen ringde andre och undrade om jag skulle komma och hälsa på han och granberg så det gjorde jag vi satt vell uppe och sanckade till halv 3 kanske , haha sen så blev det ett bad och sen läggdaxxxxx.. haha! Idag vet jag inte vad som händer alla har ju farit :( Men ev och tom är då hemma tror jag ;-) Så får vell ringa dom och såklart andrew haha ska iaf duscha nu sen får vi se vad som händer.. Snackade med Emeli och får se hur det blir om man ska upp nå till fjälls eller inte nästa vecka!

Samantha jag lider med dig och jag är inte ensammen ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0