Påsklov!

Blev skola då sannade till och mer kvar och gjorde bort en massa arbeten till Maria, eftersom jag skulle vänta på hon till halv 4 men då ringer Andre och säger att om jag orkade skulle jag skjutsa hans mamma till Luleå och klart kunde jag göra det så Ev följde också med orkade inte köra hem helt själv. Stod med hans mamma ett bra tag och väntade så att hon skulle komma på tåget, Sen vinkade vi av hon och drog vidare med Robins bil och raggade på hahah ;-) Nu sitter vi här hemma hos mig får se vad vi ska göra men säkert blir det nå, Får se om andre komemr hem ikväll eller imorgon är ju nu ensammen under hela påsken så jag ska sköta huset men får se om jag och Ev far upp någon dag :-) Blir nog trevligt det.
/Cya ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0