Skönt!

Har varit och solat med Rebbi jessica och Johan riktigt skönt blir nog en dag till den hära veckan ;-) Sen har jag hunnit färgat håret så nu ser det lite bättre ut ! Ikväll får vi se vad som händer Efa snackade om havsbadet. Skulle vara roligt att göra nå. Imorgon blir det praktik så det blir ganska tidig kväll för mig ikväll.. Igår var vi ute och körde en massa bil. Sen då vi ska hem kommer ju såklart dennis och tim åt min bagagelucka och såklart hade jag ett kubbspel där så då skulle dom börja spela denna mitt i stan fy faan haha men det gick ganska fort så fick jag fara skjutsade hem Jimmy sen for jag hem och soov ;-) Nej nu ska jag göra mig klar sen får vi se vad som händer ;-)
/Cya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0