Sol och Värme!

Min dag har varit topppen!
Igår for jag till andre blev att vi lagade middag mumms blev fläskfilé och klyftpotatis ;-) Sen for vi till mig såg film och en massa annat. Sen skulle vi gå och lägga oss inatt i mitt rum men vad händer?? JA jag lovar att det var typ -30 haha kändes det som iaf. Så jag brydde mig inte om att kanske höja värmen utan jag gick dit med ett extra täcke och en filt sen låg jag dar och frös en massa. Vaknade vid halv 8 sen klädde jag på mig och for till Lånkan. Riktigt myyys jag och mamma i pulkan kan säga det var längesedan man fick sitta med mamma i pulka haha.  Men vi hade det bra blev en lång tur vi for på fisketävling ett helt gäng och solen kom fram hur skönt som helst. Sen hemvägen skulle vi dra en annan väg ja vad ska man säga var riktigt trevligt och händelserikt ;-) Nu är jag hemma i skiit pite som har världens sämsta väder och har tydligen haft det hela dagen. Jaja nu ska jag göra mig klar sen dra mot bersviken får se vad vi hittar på. Sen imorgon kanske jag far till Lånkan och sover till måndag mamma ville ju så gärna :) Ha ett fortsatt bra lov ni andra det ska jag !
/Cya ;-)


Kommentarer
Postat av: ullis

Åh jag vill också till lånkan och köra skoter !

2009-04-12 @ 12:25:22
URL: http://ulliizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0