Soooool ;-)

Har varit 3 härliga dagar i Lånkan med en massa sol och en massa skoter :-) Kom nyss hem men jag är ganska sliten har ju ändå klivit upp typ kvart över 7 varje morgon. Haha.. På kvällarna har jag för det mesta varit med andré vi har sett film och lite av varje. Igår var även jessica och petrus förrbi en sväng ;-) Imorgon bär det av till Byske över dagen ska till min mentor och plugga behövs verkligen eftersom att jag ligger så risigt till. Tur man har världen bästa mentor så man får komma hem till hon och plugga. Ikväll får vi se vad som händer blir iaf att invänta mamma och pappa eftersom jag hant hem före dom hehe. Blev iaf en riktigt bra påsk med en massa skoter och mys !
/Cya ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0