Stan/Bal/Student

Igår var jag med ett gäng vi lekte röda vita rosen men kan säga att jag och jessica var ganska slöa dså vi gick typ och la oss i bilen direkt =)  Sen blev det in mot stan och kolla läget jag var vell hemma kring 2 eller nå jag minns inte riktigt själv :) hehe Sen blev det att kliva upp tidigt jag var vell uppe där kring 9 sen drog jag och mamma på stan ;-) Och nu kan jag säga att allt och då menar jag allt är fixat till balen och studenten så sjukt skönt men nog fan har det gått pengar haha. Sen igår kväll bokade vi biljätter och allt sånt där så nu är även det fixat känns så himmla skönt och att det verkligen snart är dax ;-) Köpte även ett par slappar byxor idag och hårfärg men tror jag gör det imorgon efter vi har solat för imorgon drar solningen igång på riktigt! Nejnej nu ska jag gå ut och sätta mig! Så himmla vackert väder! och ikväll ska jag på Emelis fest men jag vet jag är tråkig för jag ska nämligen vara nykter =) Kändes nästa sjukt att säga till Emeli att jag kommer till hon nyktert för varje gång hon har haft fest har jag också festat hehe. Jag duktig!
/Cya ;-)

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Har du hittat en ögonskugga? :-)

Vi måste testsminka ganska snart, du och Jessica kan väl komma förbi någon dag i veckan/nästa vecka?



Och du, pröva att svara ;)

2009-04-26 @ 07:59:46
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: ullis

vem ska du gå på balen med?=)



2009-05-02 @ 21:46:55
URL: http://ulliizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0