Tråkigt!

HAR DU NÅGONSIN
1. hånglat i mer än 3 minuter ? Ohja
2. sovit i en annan säng ? Ja
3. hånglat på en bio ?  ja har vell hänt
4. hånglat i skogen ? ja jag bor ju i skogen? 
5. tyckt att din kusin är het ? Nja men alla är söta!
6. sovit naken ? Det har hänt
7. kört över hastighetsgränsen ? Ohja
8. målat om ditt rum ? nejnej
9. dansat framför en spegel ? har vell hänt
10. fått hicka ? Yees!
11. dumpat någon ? Jo
12. stulit pengar från en kompis ? nej
13. hoppat i en bil med folk du just träffat ? Jo
14. varit i slagsmål ? ja
15. smugit ur ditt hus ? många gånger!
16. haft känslor för någon som inte känt detsamma ? Jo
17. hånglat med en främling ? säkert
18. älskar eller saknar någon nu ?  jo det gör jag


VAD
vad åt du senast ?  Palt
vad drack du senast ? sockerdricka
vad är det för färg på dina byxor ?  svarta

vad gillar du mest med skolan ? att planera inför studenten ;-)
vad har du på fötterna ? inget alls nagelack?
vad är din favorit färg ? svart,rosa,grön
vilken film såg du senast ? någon jävla pingisfilm haha
vad hör du just nu ? musik


VAR
var går du i skolan? Strömbacka, OP3A
var är din telefon? brevid mig såklart
var är din mamma? här i köket
var sover du? i min säng
var handlar du mest? Ok haha
var fick du tag i tröjan du har på dig? JC


VEM
vem är i rummet med dig? mamma o pappa
Vem fick du senast sms av? Tim
vem tänker du på nu? jadu
pratade du senast i telefon med? Malin
vems hus var du senast i? Efalenas
vem önskar du var med dig nu? ja dom jag snart ska vara med =)
vem är din favoritsläkting? Min kära kusin Emmeli
vem i din skola går dig mest på nerverna? haha finns vell ett xantal


JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: ja
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: Jo
Gjort en bakåtkullerbytta: nja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Önskat att du var det andra könet: Ja
Velat vara ett djur: Ja
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt:nej
Tyckt Harry Potter är bra: Jo
choklad: nja



VEM
Pratar du med på msn just nu? Ingen
Ringde dig senast? Rebbiskrutt
Pussade dig senast? Clirre
Hade du sex med senast? jani
Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha det vet alla
Saknar du mest just nu? Säkert någon
Är din bästa vän av samma kön? Jo
Är din bästa vän av motsatta kön? nej
Ska du träffa imorgon? Alla söta på min praktik
Umgicks du med senast? Jessica,Johan och Rebbi
Sov du med senast? Hemligt
Festade du med senast ? Team GaGa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0