Vad säg du då?

Vilket väder det har varit idag men ändå har jag lyckats sova bort hela dagen ;-) Satan!! Hur som helst gick jag och la mig igår såg lite film men somnade lika fort sen ringde det en massa men trötter som jag är somnade jag om hela tiden men till slut så vaknade jag begav mig till stan för att hämta upp en full person! Sen så hem för att sova igen men var inte det lättaste eftersom en låg och sjöng hela tiden!!! HAhaha..  Ja jag har varit upp ett x antal gånger nu på morgonen men klev vell sen upp vid 12:P Sen har jag varit till stan en sväng men är  nu hemma väntar på att mor och far ska komma hem så jag får i mig lite käk ;-) Ikväll får vi se vad det blir men har vell en eller annan plan!
/Cya :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0