vit bil?

Orkar snart inte hålla ögonen öppna är så fruktansvärt sliten så jag vet inte vad ! haha. Blev nog inte att göra något ikväll jag kände inte riktigt suget att fara till någon som sover plus att jag absolut inte orkar ta med hunden dit, Så länge han inte är rumsren. Borde göra nå men då vet jag att om jag startar upp något så ringer alltid nån eller så är det nå annat hur som helst kanske går över till mina grannar och ser vad dom gör ? Är ju alltid nå iat för att sitta här vid datorn och bli depprimerad. Sen måste jag bara säga att skolan känns som ett rent hällvete fattar inte hur jag ska hinna allt innan skolan slutar ja skulle jag räkna upp allt så skulle ni nog förstå!
/Cya :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0