Då var det klart :D

Ja nu är man ju som sagt arbetslös igår var jag på arbetsfömedlingen men måste dit igen väntar bara på att några papper ska komma in i min brvlåda =) Sen så kom jessica hit vi bokade resa till stockholm så det 28 augusit drar vi dit oj så roligt det ska bli =) Vi ska kolla då emmelie springer tjejmilen fara på grönan skansen och lite sånt. Så nu är det bara vänta men är ju inte så länge kvar bara typ en vecka och några dagar. Ja jag länktar redan :)) Sen idag har jag och Ev varit och hälsat på farmor och farfar som är för söta vi har varit ute på en lite promenad fikat och pratat en massa :) Nu sitter jag hemma väntar på att mamma ska komma hem sen blir det att städa hela mitt rum och då menar jag hela ska bli en stor skillnad då det är klart =) Imorgon får vi se vad som händer. Ingen aning riktigt än..
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0