Du är en stark människa!

Jag har verkligen bloggtorkat haha ! Igår så gjorde jag inte så mycket var med jessica och pilla. Såg travet mad jessica och andre då pappa startade kom 2a som vanligt aja spela roll pengarna rullar in ändå, kanske därför han betalade en pizza eftersom ja inte ville ha korv och mos haha. =)  På kvällen for vi till pilla käkade glass och kollade på deras söta valp :)) Sen kom andre vi kolade BB som vanligt ;) Idag har jag varit riktigt hurtig städat på alltan putsade alla rutaorna eller är en dörr kvar ;) Sen Såhar jag gjort lite annat nyttigt. Nu väntar jag på att vi ska äta sen ska jag till jessica kolla resväska sen börja packa eftersom vi åker fredagmorgon =)
Hejssvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0