Har aldrig mått bättre ;)

Igår direkt jag vaknade for jag ju då till Emmelie och solade och badade i poolen så himmla skönt ;) Erica kom också med vattenmelon och glass. Sen efter vi varit där for jag hem gjorde mig klar sen blev det kräftor hos Linnea riktigt gott (var första gången jag åt det) mobbad i know ;D Vi åt och åt sen gjorde vi en marängtårta vi käkade massor ur =) Säger inte hur mycket som blev kvar hehehe. Efter det så satt vi ute surrade till kansek halv 10 sen drog jag hem. Här hemma hade vi en massa främmande så vi spelade kubb andre kom också och var med några matcher mitt lag vann dock! Sen kom jag ju på det mysigaste jag och andre sov ute på våran inglasning var svinmysigt.

Idag då jag vaknade snackade jag med Erica och hon hade vägarna förrbi så hon kom och hämtade mig sen drog vi och badade pool igen har varit riktigt steek. Tack för en toppen helg brudar =) Har varit på kalas också idag var riktigt trevligt. Nu ska jag ta hundarna sen ska ci och bada myyys =) Sen får vi allt se vad som händer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0