Jag är rastlös? Ovanligt...

Kom just hem vad har jag då gjort idag.. Hmm har jobbat 7-16.30 sen kom jag hem har varit med mamma och plockat vinbär, Sen blev det en promenad med hundarna sen skulle jag bara till ok. Men så lyckades jag köra förrbi en av mina vårdtagare på vägen hem och då var jag bara tvuuuungen gå in en stund haha ;P Skulle visa upp Clirre för han =) Sen började jag men lite sysslor ojoj kommer ja bli en sån dära som inte kan vara utan ett jobb på min lediga tid aja det var uppskattat av han så det var ju bra =) Nu hade jag tänkt ta mig lite ostbågar och kanske pyssla lite myys =)  Imorgon jobbar jag 1-21.30 ska bli skönt att sova ut lite =)  nej nu ska jag kila. Pusss.


Tycker inte om, bara att plocka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0