Jag fryser!

Idag har jag då jobbat blev klar och kom hem klockan 12 :D Så direkt jag kom hem drog jag och mamma till travet och kollade på hästarna. Sen kom även andre och robin dit var med oss ett tag,. Jag fryser och är trött som satan känns att man jobbat på nu ganska bra. Så jag kommer nog vara riktigt trött på jobbet ikväll :/ Men det blir nog bra borde klara dom få timmmarna jag jobbar :D På tal om annat träffade chefen jag hade på min praktik i våras och han sa att det kanske skulle bli lite jobb nu i höst så jag kanske ska dit och jobba då vore roligt =) Dock gillar jag inte tiderna 7-4 men borde gå under en kortare tid isåfall. bara hoppas!

Som jag har kollat runt på internet och har en massa idéer ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0