Jag länktar !

Kylan är här och hösten kommer sakta men säkert! Jag har nyss vaknat idag har jag tänkt damsuga huset och lite sånt. Måste också städa min garderob. Igår var jag med jessica,ev,emmelie,pilla,jossan :D Var riktigt trevligt , vi såg då pilla gjorde slingor i sitt hår blev nog fint då det hade torkat det hant vi inte se. Och idag började alla om skolan och min granne som alltid varit liten i mina ögon började 7an ? Tänk att tiden går så fort. Känns som det var igår då jag började 7an. Hehe =) Fick just ett sms av hon att det gick riktigt bra så det låter toppen =) Hur som helst jag är inte avundsjuk på dom som börjar skolan .. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer och inte vad som händer ihelgen häller får vi allt se. På måndag ska jag till tandläkaren börjar gruva mig mer och mer. Men går nog bra =) Sen efter ajg varit där och vaknat upp ska jag på arbets och träffa en handläggare ser vad han har att säga :) Nej nu ska jag gå och duscha sen göra nå nytta ;)
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0