Less är bara förnamnet...

Klev upp vid klockan 11 sen har jag legat ute ett tag nu ska jag börja göra mig kalr för att fara på jobbet ska bli riktigt skönt älskar att ha rutiner. Fast ikväll kommer vi ha så grymt lungt så blir typ 3 timmars rast för mig =) Efter det så blir det bara hem lägga sig igen för imorgon börjar jag klockan 7 men det är min sista dag sen är jag faktist ledig 4 dagar ;)) Jipppi.. Hmm Sen jobbar jag nästa veckan ons,tors,fre,löör och sön sen är en vissa anna arbetslös hoppas dock dom ringer och ger mig mer jobb =) Igår kväll blev det bara lungt BB sen somnade jag direkt och har sovit så gott:)
Tror lördag kommer blir en roligt dag blir bad hos emmeli med erica på dagen om det nu är bra väder kommer bli riktigt skönt :)
Puss!



Vad är egentiligen riktig vänskap?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0