Skinka!

Min jobbardag har varit perfekt och har sett många gånger jag skrivit det. Måste alltså betyda att jag verkligen trivs med mitt jobb ;) Det sa även mina arbetskamrater då jag slutade klockan två idag men stannade till tre utan nå extra pengar. Vi fick iaf planerat att vi ska nästa torsdag ut och äta på golden vi brudar. Sen på lördag var det snack om kräftor som sagt jag har aldrig ätit det men enligt linnea skulle jag klara det haha =) Jag och erica skulle stå för efterrätten right? haha. Ikväll blir det att spela bingolotto minns inte senaste jag inte jobbade kväll måndagar så ikväll har jag ju verkligen tid att spela :)) Nej nu ska jag äta lite middag hade jag tänkt.

Föresten det börjar bra viikteamet ringde mig idag och frågade om jag ville jobba ons,tors nästa vecka på min lediga tid och ja självklart ;) Nästa ons ska nämligen clirre till vetrinären tycker synd om han huvva.




Linnea leker nog att jag är någon gammling hon skickar städ/dusch lappar till haha
vi hade väldigt lite att göra;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0