Spännande ;)

Det var allt ett tagsen kan säga att jag har i stortsett jobbat i veckan ;P Och nu sitter jag hemma på rast har delad både idag och imorgon. Sen är jag arbetslös :( Hmm måste fan hitta mig ett jobb innan jag blir för slö ;) Idag har jag jobbat,varit på stan (elgiganten) och varit hos andre med hundarna... Kan säga att clirre och shakira blev väldigt kära kanske just för hon var i löpen. Ikväll jobbar jag till halv 10 sen har andre lovat att vi ska fara in till stan och käka orkar inte göra nå mat då jag är ensamm hemma :D Väntar fortfarande på mina provsvar men kan vell ta upp till 2 veckor?!?! haha inte har ajg tid att vänta så länge. I torsdags var jag med vikarietjejerna och käkade på Golden var gott :D Sen for vi och kollade på Linneas häst så himmmla sööt och tjock :D Men jag var livrädd så jag kollade bara så snällt på han och dom andra. Sen ska vi kanske dit igen för hon har nämligen lovat att Erica ska få rida och jag borsta hehe enda jag vågar ;)
Nej nu ska jag dra.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0