Steeek :D

Gratttiis till min underbara granne carro som fyller hela 13 år? Ja det är på dom jag ser att tiden rinner iväg.

Igår var med jessica for in till stan jag shoppade lite pyssel som jag typ kommer bli beroende av sen blev det en masssa fetmat :D Sen for vi hem till mig blev att beställa scrapbooking till Jessica också så nu är jag minsamm inte ensamm som har det =) Sen vad gjorde vi for och raggade en sväng till sjulnäs, Sen kom Öhman hit :) Sen blev vi less att sitta hära så då drog vi in till öjebyn och shoppade lite godsaker =) Jessica for nog vid halv 10 tror jag då satt jag  bara hära hemma och tog det lungt hälsade på mamma och pappa en sväng fick smörgåstårta där som var grymt god :) Sen somnade jag nog ganska fort hehe :)

Idag Blev det nog fara med Erica till Ela och bada/sola sen ska jag hem fixa till mig lite och sedan vidare till linnea där vi ska käka och bara mååå:) Hoppas ni andra får en trevlig kväll för det tror jag vi får:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0