Tack !

Hello.. Nu har jag varit ledig hela 4 dagar tänk att dom gick så fort. Hur som helst börjar jobba klockan två sen jobbar jag till halv 10.  Jag är dock väldigt trött kanske för jag sover halva dagen =) Clinton har även varit hos vetrinären idag drog ut 4 tänder så duktig nu är han lite på fyllan här hemma :)
Gårdagen: Tog tag i att ringa till vårdcentralen som jag hade tänkt göra för typ 2 veckor sen :P Och ja det gick ju bra. For dit för min hostan men berättade även att jag är så trött och då kom det som jag inte ville höra. Att jag skulle måste ta blodprov ojoj så rädd jag är för det. haha. Jag gick in fick mina emla plåster ringde jessica och halv grina. haha Behövde moraliskt stöd så hon kom och höll mig i handen och det gick så bra inte en enda tår. Så tack jessica för du ställde upp =) Efter det så for vi hem hit åt surströmming och sen blev det pyssel ojoj vad vi pysslade gick riktigt bra.
Nej nu ska jag göra nå nytta innan jag far.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0