Boom Boom !!

Ska vi börja med Stockholm har varit TOPPEN!! Vi har shoppat en massa och ja då menar jag en massa !!! haha mina pengar är då slut. Idolfinalen var underbart så stort, har redan bestämt jag ska dit nästa år om man har pengar ska man vell ändå göra nå kul för dom, sitta i lilla pite? eh nej.. haha Men först planera annat det är ett år kvar till finalen så är mkt som står på listan före. Blev iaf inte nå jävla vandrarhem nej vi sket i det och drog till hotell ist, Och nästa gång ska jag aldrig planera vandrarhem fy vad trist;P Tur vi lyxade till det ;D

Idag kom Öhman hit vi har suttit och babblat han har även fixat en film till mig riktigt nice ;D Som jag ska ta mig tid att se, Sen har vi varit hos jessica sett solstorm med hon och hennes familj, Nåja sagt hejdå och jag brukar inte visa kännslor så ist kan jag skriva dom, Detta känns skit men hon kommer få det svinbra får hoppas jag får massor med pengar så vi kan åka ner ;)

Min nästa fråga: Vad ska jag göra nyår?!?! ångest jaaa för jag vet verkligen inte kanske dax att fixa det;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0