Då var du körd!

Som vanligt är jag vaken mitt i natten tydligen så kan jag inte sova längre. Nu spelar jag yatzy med jessica o någon mer men ser inte ut som jag ska vinna;P Ikväll har jag varit med jessica och öhman vi har suttit på nodo o snackat lite med rebbi, Sen drog vi till öhmans syrra jag jessica nico öhman och olle. Vi snacka mest =) Imorgon ska jag packa klart allt fara förrbi jessica tror jag sen om en viss person kommer hit? Sen kanske vi drar ?!?!?! WIHOO vad roligt vi ska haaa ohja en massa shopping brudsnack och IDOL ;D Jamen så jävla bra alltså kan inte släppa detta, Dock så sjukt tråkigt då jessica far, fanfanfan !!!! Hoppas hon kommer hem fort ;D

/Cya ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0