DöD!

Vilket väder att vakna till :) Skulle gå ut då jag vaknade och clinton skyndar sig såklart ut men drunknar typ i snön haha ! Så jag gick in gjorde mig nå lunch sen klädde jag på mig alla varma kläder sen ut och skotta kan säga jag är helt död! har typ skottat halva gården känns det som iaf, Sen får ju pappa komma med traktorn och skotta det stora hela för ingen tar sig då upp med bilen för våran backe;P haha Det är så mysigt här hemma vi har tagit in julgranen och klätt den :) så nu börjar jag få lite julstämning! Väntar på besök nu Rebbi är påväg hit tror jag.. Sen ikväll har jag ingen aning vad som händer , Den som är sugen att hitta på nå är välkommen hit =)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0