Du är så långt borta!

For kring 4a till emeli men där var det låst men hon kom och öppnade som tur var i denna kyla ;) Sen for vi vidare till munkan och hämtade öhman sen till nodo blev jag öhman emeli rebbi linus och olle. Vi åt fikade men killarna drack en massa, Sen drog dom till kalles och vi hem, och som vanligt i min oturskurva så var jag såååå nära att fara ner i diket men klarade mig =) Yeeeesss känner jag bara! Nu är jag hemma göra inte alls mycket pratade just med jessica, fick veta lite av varje ;D haha!!!

Nu ska jag snart sova imorgon ska jag följa emeli till luleåå, har dock inga pengar men kan alltid följa kul kan ju det också vara ;D Sen innan imorgon ska jag ha bestämt mig om nyår och ja tror det blir ett ja ! Men funderar ändå, Men kan någon bara säga en anledning varför jag ska stanna hemma? nej nyår ska vi ROCKA;D

Släpp mig fri, låt mig flyga från det här!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vafan, vars ska du vara nyår ? Berätta nu.:D

2009-12-17 @ 16:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0