Ja, jag tycker verkligen synd om mig själv!

Just nu tycker jag synd om mig själv ligger i min säng super ont i halsen,snuvig,nyser hela tiden sen har jag blåsor i min mun som gör svin ont sen har jag utanför min mun som också gör ont!!!!! Ja detta är verkligen värdelöst FUCK! Och imorgon börjar man kommer komma till jobbet som en uppblåst jävla fisk. Nej inte på humör hatar att vara förkyld...

Just nu vill jag vara frisk och ha fredagsmys med en massa godsaker ;) Men tack för snart är min fredag här! Ikväll har jag bakat mina underbara cupckakes;P och enligt min smak så blev dom goda så på fredag ska jag göra pepparkakor för jag hant inte göra det idag;P Sen kanske någon vill baka lussebullar med mig? hehe...

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0