Jasså ?

Nu väntar jag på mat så jag kan dra mig till Emeli sen ska vi dra vidare mot Nodo och sen ser vi vad kvällen har att erbjuda tror dock det blir jag som kör ikväll dom andra ska nog ta sig en stänkare ;) Men jag kommer ikapp vänta bara! haha Annars idag har jag ringt till vårdcentralen jag menar hur jävla länge ska jag behöva ha hosta? ork int. Men skulle kanske få en tid i slutet av januari! Nyår? världens ångest fortfarande men tror det börjar luta åt ett håll iaf ;P Ett är säkert jag ska inte sitta hemma o däppa ihop , Nej nu får mamma skynda sig med maten så tar jag tojtan nr 2 och gasar iväg, mamma tror inte min bil bli klar före jul o de så jag får leva på deras bilar;)

HAHA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0