Mupp !

Jag är typ bakis än nej skämt och sido men jävligt trött. Idag har jag varit in till stan med jessica sen mötte vi upp emeli och köpte julklappar till våra föräldrar ;) Dock har ju regina kommit på de men tur de inte var min mamma ;) Nu ska jag börja packa det som ska med till stockholm blir riktigt nice att vi snart åker från denna skithåla ! Dock far jessica snart och det hatar jag fuck vad tråkigt !!! Men får jag tråkigt här hemma så snor jag fan farmor och farfars husvagn sen flyttar jag dit utan pengar ska leva på nudlar och bo ute i skogen ja så kommer det bli! Vad fan ska man ens göra här ? inget vill bara bort skulle kunna flytta helt själv långt uppe i fjällen under hela vinter typ gå i idé =)

Och nu ska nog kanske farfar flytta han har varit så dålig idag min sötnos, Dock vill jaf lite han ska flytta för då kan jag vara hos han varje dag =) Vad roligt vi ska ha dåå ;D

Ikväll kommer mitt cp hit tummen upp för det !!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0