Sov gott!

Sitter just nu och snackar med malin om hemavan och som jag länktar tror det kommer bli riktigt kul:) Just nu ligger jag och ser film och nöter lite såklart.. Sen ska jag sova eftersom jag jobbar 7-16 imorgon efter det ska jag börja packa mina saker så jag inte glömmer något. Sen tisdag blir det in till stan och köpa det sista jag behöver och säkert lite till är lätt det blir så hehe! Annars idag så har det varit lungt har varit in till stan en sväng men vilket väder gick fan inte att köra sen så mår inte volvan riktigt bra så det blev fort hem igen! Sen kom öhman ett tag satt och snackade om jobb och dom tycker jag är knäpp. haha undra varför? för jag vill jobben ska komma till mig ;) Nej nu ska jag sova sov så gott nu ni andra.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0