Vilken värme ;)

Jag fryser och jag håller på att döö, Jag önskar mig världens största fillllttt och en bra film ;) Idag har jag varit i luleå hunnit en massa varit på stan sen for vi och käkade på donken och sen vidare till storheden jag hoppade inte nå kan man säga men emeli storshoppade ;P Sen bestämde jag även idag att dra till hemavan så dit drar jag iaf =) Kommer bli grymt roligt tror jag! Nu väntar jag på världens segaste  mutta? Rebbiii vors jär du? Sen ska vi kanske ut o gassaa me volvan. I like it! Har även pratat med min snygging idag två gånger, och kommer ringa hon senare! Tur som bara den att tele finns vad hade man annars gjort;P

Jag har svårt att tycka synd om folk som satt sig i den dåliga sitsen själv. Men varför har jag det? jo för hon/han/ de valde att göra det själva. Det ger inge att krusa jag vet själv då jag gjort bort mig får jag skylla mig själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0